Trevlig dag

Lennon och Kristin


Imorse satte jag mig vid datorn medan Devin gick omkring i gåstolen lite. Visste att jag skulle få det ganska tråkigt under förmiddagen eftersom David skulle sova till minst klockan två, så jag började prata lite med Kristin som satt hundvakt idag. Tillslut bestämde vi oss för att gå en promenad tillsammans i det fina vädret med vagnen och vovven. Var jättetrevligt och vi gick jättelänge. Klockan gick skitfort och vipps hade vi gått i ungefär 2 timmar!! Så går det när man har trevligt sällskap. Lennon blev jättetrött på vägen hem så han tog alla chanser som fanns till att lägga sig ner och vila, den lilla kraken. Tyckte väl vi gick för långt.
Hoppas det blir fler gånger, alltid kul med sällskap!

Efter det så knallade jag och Devin hem till min mormor och morfar för att käka pannkakor, iaf jag. Min bror var där också så jag lyckades faktiskt få honom att hålla i Devin för en gångs skull. Han är ju livrädd för barn av någon skum anledning?! Finns juh ingenting underbarare liksom. Var iaf jättegott med pannkakor!

David kom och mötte oss när vi var påväg hem. Då hade solen nästan försvunnit och det var på gränsen till mulet. Men det var väldigt varmt iaf. Skönt nu när värmen kommit!! Hoppas den stannar.

Ikväll var vi hos Davids mamma en svänga och hälsade på. Alltid lika mysigt och trevligt där i skärgårn. Jag trivs som fisken i vattnet faktiskt.

//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits