Trevligt besök

Elin och Kevin kom hit förut idag. Emma skulle egentligen varit med hon också, men hon skulle leka med sin farmor istället. Hon som enligt Elin har tjatat på att få träffa mig och Devin igen =) Så himla kul juh för jag har bara träffat den söta ungen en gång. -hihi- Sånt blir man glad av. Tur hon gillar mig.
Jag och Elin tog en svänga med barnvagnarna och köpte lite käk på Jacobs. Var sen här en stund så Kevin och Devin fick busa lite på golvet. Kevin är så söt när han ligger på magen, typ guppar som en säl -hihi- De låg mest och kollade på varandra och knyckte leksaker från varann. Att det kan vara så mycket roligare att ha den leksaken som en annan leker med!?
Kul att de kom hit iaf.


image50
Elin och Kevin.

//S

Kommentarer:
Postat av: elin

Hahahahahahahahahahaha... vilken j-a bild!

2008-05-08 @ 09:29:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits