Barnkalas

Så nu var denna dag över och jag är helt slut!!! Vart igång precis hela dagen och fixat och donat. Kan lova att Devin var minsann trött han också även fast han sov i över två timmar precis innan kalaset.
Allt vart riktigt lyckat faktiskt och tårtan som jag gjorde var kanske inte så snygg, men den var minsann god och det är ju huvudsaken.

Devin fick massor med fina saker:

     

Kom en del folk iaf; Veronica, Emil, Veronica, Elliot, Magnus, Jennifer, Marie, Neo, Vera, Ted, Josefin, Oscar, Åke och sen var det ju jag, Devin och David -hihi-

 
Paketöppning och mumsar melon med Elliot

Det vart Åke som vann tipspromenaden om Devins första år, helt chockartat, men han chansade nog mest. Egentligen vann Veronica (Emils mamma) men hon kom ju senare så hon missade prisutdelningen =( Trodde Marie skulle vinna överlägset, men det gjorde hon minsann inte. Gudmor, du får bättra dig!!

Nu har jag asont i magen för att jag åt pizza, borde inte gjort det för jag tål nog inte så mycket fett. Får alltid superont i magen efter =/

På tisdag blir det släktkalas för Devin och då ska han få presenterna från oss också.

Lyckad dag trots allt.

//S

Kommentarer:
Postat av: ☆ Nina ☆

En sån musikgrej med djuren å herr olsson har Jordan med, han fick den då han fyllde 1 år =))



Får oxå ont i magen av pizza, de e tur man inte tycker om det så man undviker det ändå =)



Grattis igen!

Postat av: Renate

kul att det blev lyckat :) Grattis lillen!

2008-11-09 @ 09:50:24
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: marie

hehe så du säger de. jag är helt värdelös på att komma ihåg datum. men annars tyckte jag att de gick bra:D tårtan var fin och god:D

2008-11-09 @ 10:42:28
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Virre

Han får bara ersättning. Vi har försökt med mjölkfri välling. Men han vägrar äta det. Han får bara ersättning på natten så det ät ju lugnt!

2008-11-09 @ 12:56:50
Postat av: Amy

Härligt att det gick bra!!! Kul ide med tipspromenad.

2008-11-09 @ 14:01:28
URL: http://www.olimy.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits