Farsdag

Åhh imorse sov Devin till klockan nio!! Var nog bara för det är farsdag idag och han ville vara snäll mot far sin.. och mor sin också för den delen ;) Jag var visserligen uppe vid sju och gav honom lite välling, men han somnade om på stört så det är ju skönt.

Davids pappa kom hit en svänga innan babysimmet, men då låg Devin och sov så de hann inte träffas så mycket.
Babysimmet var iaf kul som vanligt, dock var jag inte med i vattnet idag för jag orkade verkligen inte -trött-

Devin sov från klockan 13-15.30 efter babysimmet!! Herregud vad han sover mycket.. Kanske en tillväxtperiod? ;) Vi fick iaf väcka honom då för att han inte skulle sova hela dagen, men han var skittrött och gnällig resten av dagen och somnade strax efter halv sju. Ska bli kul att se hur mycket han vuxit sen på 1årskontrollen på torsdag för på kläderna verkar han faktiskt vuxit en del, men jag vet inte. Jag kanske bara satt på honom för små kläder? ^^

Nej nu ska jag sova.

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

många intryck att bearbeta i den åldern, de växer fortare än de själva hinner med så kanske därför de sover så mycket,snart vill han inte sova middag överhuvudtaget.

Postat av: Hanna

det är nog helt normalt att Devin sover så länge. Algot sover nästan alltid 20.00-08.00 och sedan 12.00-15.00/15.30 varje dag...jag blev chockad första gångerna, men nu är jag van vid att ha lite egentid mitt på dagen. De små busarna är ju faktiskt mycket mer aktiva nu och gör av med massa energi, så skönt för både mig o honom med en paus :) kul med ettårskontroll! =)

2008-11-10 @ 10:38:43
Postat av: malin

Nee hade ingen ork att blogga då!

2008-11-10 @ 13:30:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

massa spännande för er denna veckaD:

2008-11-10 @ 13:56:31
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: melodie

sv: Nepp han kunde inte teckenspråk men jag skrev på mobilen o visade han. Han visste att jag är döv, man ses ju ofta ute på gården :D

2008-11-10 @ 16:59:09
URL: http://melok.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits