Lingon&Blåbär

Blev lite stressigt förut för jag hade totalt glömt bort att jag skulle iväg på ett lingon&blåbär-party. Egentligen skulle David varit hemma så jag kunde ta bilen och Devin kunde sova, men nu fick ju David byta skiftlag så nu blev det ju heltokigt. Inte fick jag tag på någon som kunde komma över hit heller och hon som skulle ha partyt var lite ledsen över att så många helt plötsligt hoppat av.. jag vill inte vara en avhoppare!! Frågade henne om någon där kunde hämta mig isf och det fanns det, så det var bara att ta tag i Devin som låg i spjälsängen och precis somnat och trä på honom en overall och dra. Som tur är har Devin ett toppenbra morgonhumör så han sken ju som en sol. Han busade på under hela partyt faktiskt med tjejerna som var där.
Beställde ett par byxor till Devin, tyckte inte det fanns så mycket som föll mig i smaken just nu. Men en sak blev det iaf.

Kom hem halv tio ungefär och Devin somnade på två sekunder i sängen =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Virre

Dennis är inte hemma på hela helgen så han kan inte ta kort..

2008-11-28 @ 23:08:34
Postat av: Marie

skönt att de löste sig:)

Postat av: sara

näää gillar inte alls lingon och blåbär

2008-11-29 @ 15:03:29
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits