Nöjd

Nu känner jag mig nöjd. Jag och Devin tog en promenad förut och skickade tillbaka bilderna till önskefoto så det blev gjort. Jag har nu beställt nya ifrån fujidirekt och det blev bara 100 kronor mer och då vet jag att resultatet blir bra också! Sen har jag även mailat min chef att jag faktiskt vill fortsätta vara mammaledig tills nästa barn kommer i april. Jag har sån enorm ångest för att gå tillbaka till jobbet och inte ens få en tjänst som jag vill sitta på, bara för att få jobba där nu, så nu tänker jag på MIG SJÄLV lite och bestämmer att jag vill vara mammaledig istället. Jag blev sjukskriven med Devin ifrån v.27 ungefär och kunde då bara jobba halvtid. Blir det samma denna gången så vill jag inte åka fram och tillbaka den biten för att sitta på ett jobb jag inte gillar och få pisslön. Nej tack. Nu ska jag ta hand om mig själv och må bra istället, inte bra att må skit när man är gravid för det kanske påverkar bebben mer än man tror. Ska vila upp mig och inte stressa på ett jobb. Sista veckorna med Devin kunde jag inte sova alls och var istortsett som en zombie.. vill inte ha det så denna gången. Är jag hemma hinner jag ta hand om mig mer än om jag ska pendla och jobba!
David vill också att jag ska må bra och han kan vara pappaledig när nästa barn kommer i några extradagar istället, eller till sommaren.. behöver inte ta det JUST NU.

That's it och jag hoppas det blir såhär.

//S

Kommentarer:
Postat av: Rijo

Fint tänkt. Så ska man göra. Må gott!

Postat av: Marie

va skönt. hoppas verkligen de löser sig för dig!! :)

2008-11-20 @ 22:13:32
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Renate

Hoppar det löser sig :)

Jo jag spelar wow - har en lock och en rouge men jag ströspelar bara...inget sträckspelande eller high end.

2008-11-21 @ 08:58:35
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits