Tjejkväll

Igår hade vi lite tjejkväll tillsammans och spelade ölspelet och jag har aldrig. Var riktigt trevligt faktiskt även om man inte drack någonting annat än julmust -fniss- Jag och Tove (som också är gravid och ska ha i slutet av mars) bestämde att vi får göra om detta men när vi också kan vara med och dricka lite!!
Kul att komma ut och göra någonting fast att jag mest var sugen på att sitta hemma och mysa. Tur David tvingade ut mig iaf annars hade jag ångrat mig!
Jag åkte hem när de andra drog iväg till korgen, så det blev inte en allför sen kväll iaf, men bara bra det eftersom Devin ville upp ganska tidigt imorse.

     

  

Kul var det iaf och det måste göras om vid ett senare tillfälle!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Marie

hade sett fram emot de faktiskt jag som inte är så mycket för att gå ut hade tom varit på systemet jag p systemet den synen är de inte ofta man ser:P men kom hem med feberfrossa så jag tog kvällen vid typ 6 haha:P hoppas de blir gång så ajg kan följamed:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits