Babysim

Gick jättebra på babysimmet idag, Devin var duktig som vanligt. Var klockan halv tolv idag och det var ju lite knepigt eftersom jag vid klockan tio kom på att man skulle ställa om klockan idag -suck- Så när klockan var tio hade Devin redan ätit två gånger och sovit sin förmiddagslur på 1,5 timme haha. Fick honom att somna en gång till iaf så han var pigg på badet. Jävla klocka!!

Varit och ätit hos min mamma o pappa nu på kvällen och är fortfarande så mätt så jag svimmar typ.

Nu ska jag kolla på stor i japan och sen SOVA. Är så sjukt trött!

//S

Kommentarer:
Postat av: Carro

Va? Tycker du min mage är liten? Tycker inte jag, haha :)

Postat av: Renate

ställer bara till besvär med detta klockande fram och tillbaka :s

2008-10-27 @ 09:32:22
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits