Badhuset

Igår gick vi till badhuset strax efter halv tre när vattnet fortfarande är varmare än vanligt efter att reumatikerna varit där och plaskat. Devin blev tokglad och busade som en galning i vattnet!! Han var nog extra glad att både jag och David var med i vattnet också eftersom David inte kunnat vara med på några helger nu på babysimmet eftersom han jobbat :/
Han hoppade massor från kanten själv, riktigt slänger sig i vattnet och ler som bara den =) Dök gjorde han en massa gånger också och det var tydligen skitkul igår, log när man tog upp honom och så.

Ska bli så kul sen när man kan ta en massa simmärken med honom, det tyckte jag var skitkul när jag var liten iaf.

//S

Kommentarer:
Postat av: Veronica HÄLL

Jo, madrassen behåller vi allt. Inte tänker jag låta min lille prins ligga på den håsda botten.. =)

Postat av: Renate

Simmärken är roligt =) Gick aldrig på babysim med mina men jag tror det är nyttigt för dem och ångrar nog lite att det aldrig blev av.

Du får jättegärna fråga kusinen om hon är intresserad...kaninen bortskänkes med en jättesäck mat bara den kommer till ett bra hem =)

2008-10-03 @ 09:08:02
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Veronica HÄLL

Ingen bebis är en annan lik. Så vi får väl se..=) Hur gammal var Devin när han kröp för första gången`?

2008-10-03 @ 21:10:22
URL: http://veronicahall85.webblogg.se/
Postat av: marie

hihi såå skojsigt:D

2008-10-04 @ 13:42:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits