Festen

Var ju fest i lördags då eftersom mamma och pappa fyller/fyllt 50 år i år. Var riktigt många som kom och allting flöt på bra med att plocka bort, duka fram, diska och allt sånt. Var faktiskt riktigt roligt... jag kanske ska satsa på något inom restaurang/servitrisbranschen? Eller varför inte bartender som jag tyckte var skitkul!!? Alla var jätteimponerade av våra drinkar som vi blandade till och trodde vi gått bartenderkurs på riktigt -haha- Goda vart tydligen drinkarna också även fast jag inte fick smaka på en enda. Till och med David drack drinkar och det händer minsann inte ofta!!
Var iaf en lyckad kväll, men kan lova att dagen efter var jag TRÖTTAST i världen nästan. Inte varit uppe så sent som vi var på riktigt vrållänge ju.

Devin hade haft det jättebra hos farmor och plastfarfar Kenth iaf. Han hade sovit som en klubbad säl hela natten, bara pratat lite i sömnen och ropat "mamma, mamma" hihi. Saknade väl mig ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: Virre

Han sover när han vill sova på dagen. När han är trött. Det brukar bli max 2 timmar. Det har alltid gått bra, men inte igår.. :S

Postat av: marie

åå va härligt att ni haft de roligt. du får ta och blanda till en drink åt mig nån gång ;D

2008-10-13 @ 20:52:49
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carro

Va roligt att ni hade en lyckad fest och att Devin klarat sig bra hos sin farmor!

2008-10-14 @ 23:10:02
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits