Klipp klipp

Hihi idag har jag klippt håret på Devin. Råkade bli bra mycket kortare än vad jag tänkt mig eftersom att precis när jag skulle till och klippa ryckte han bakåt med huvudet och det blev kort. Men det gör ingenting för det blev iaf någorlunda jämt och bra, bara mycket kortare än vad jag tänkte att det skulle bli. Växer ju ut som tur är och brist på hår kan man ju inte säga att han har ändå ;D Luggen tog jag inte så mycket på denna gången för han vägrade vara still överhuvudtaget, så nu är iaf hockeyfrillan borta!! Hellre emofrilla med lång lugg och kort där bak än tvärtom!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

haha klippa håret på småttingarna är inte det lättaste alla gånger, skaffade en sån maskin men colin vart livrädd så jag fick återgå till saxen.

Postat av: marie

får ta bild så man ser nya frillan:D

2008-10-30 @ 17:26:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits