Lite av varje

Vart en ganska händelserik dag faktiskt.
Babyrytmik på morgonen, efter det drog jag och Marie med våra små till öppna förskolan på källan och där stannade jag till 12 ungefär då David kom och mötte mig på stan. Han köpte lite kläder till mig -ler- Jag provade även ett par skitsnygga stövlar som jag jättegärna vill ha. Davids mamma har likadana så ska låna dem av henne på lördag så jag ser om jag trivs i det eller inte, jag har ju aldrig haft stövlar liksom :) Men aldrig försent att förnya sig haha, David tyckte de var skitsnygga på mig iaf.
Sen blev det lite mer öppna förskolan och sen har jag och Devin umgåtts med Marie och Neo tills nu.


Mammas älskling ♥

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Å vilket fint kort...svartvitt är så vackert!

Postat av: marie

de var riktigt roligt:D

2008-10-08 @ 19:18:39
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits