Motala

Varit i motala istortsett hela dagen idag och det har varit jättekul och trevligt. Marie och Neo var med i bilen och det var ju tur det annars hade jag nog somnat -fniss- och inte haft lika skoj heller.
Superkul att träffa lilla familjen Håkansson igen iaf. Alice är så söt och duktig på att gå nu, smart är hon också!! =)


Devin och Alice leker

Devin och Neo åkte tillsammans i min vagn idag och det gick jättebra, så nu vet jag hur det är att ha två barn i vagnen och det var ju inga problem alls. Trodde nästan man skulle slå i sitsen när man gick annars med två barn, men det gjorde man faktiskt inte så nu kan jag sluta oroa mig över det.

Alice kör de lata grabbarna

När vi kom hem blev Devin jätteglad att se pappa och de busade som bara den. Devin lärde sig att göra indianljud med munnen och gick runt så här ett bra tag och tyckte det var skitkul när vi härmade honom -hihi- Min gosesnose.

Bus med pappa

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

verkar vara en smidig vagn :)

Postat av: Marie

hihi ja de va skit skoj. ja tur att jag var med i bilen å lugna ner dig hihi. himla bra vagn de är:D

2008-10-24 @ 16:23:43
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Carro

Va bra att du fick testat vagnen med två barn =)

2008-10-25 @ 19:17:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits