Utelåst

Idag var David med ner till öppna förskolan en sväng, och då var det han som låste dörren här innan vi gick, så jag tänkte ju inte på att jag inte ens hade med mig någon nyckel. Iaf så åkte han direkt därifrån till jobbet och jag hade fortfarande ingen aning om att jag inte hade någon nyckel med mig.

Jag följde med Tom, Colin, Veronica, Magnus och Elliot ner till Charlies för att äta middag innan hemgång. Var jättegott och trevligt, Devin och Elliot sov som små grisar... ett tag iaf haha.

På hemvägen tog vi sällskap med Tom och Colin, Colin skulle absolut köra Devins vagn nästan hela vägen hem så det tog lite tid -haha- Tur han inte är dålig på att snacka iaf den lille grabben, ingen brist på samtalsämnen inte!!

Jag knallade hem till mig och de hem till sig när jag plötsligt märker att jag ju inte har någon nyckel med mig -suck- Min mobil är självklart stendöd vid detta laget så jag kan ju inte ringa någon heller och Devin är vrålhungrig >_< Jag hade med mig en smoothie i väskan som jag tryckte i Devin samtidigt som jag satt och försökte luska på vad jag skulle göra för något eftersom jag inte känner några i närheten. Tänkte gå till Veronica och Magnus, men lite lång chansning om de inte skulle vara hemma ens. Kom på att Tom sagt var han bodde så jag gick över dit och ringde på dörren.. inte lite snopen han vart när jag stod där då -haha-
Fick låna telefonen och ringde David, Davids mamma och tillsist Veronica. Davids mamma kunde inte hjälpa mig för de skulle bort -panik- Ringde då Veronica och Magnus som helt superschysst ställer upp och åker och HÄMTAR nyckeln hos David i STORFORS!!! -tusen tack- Under tiden de gör det så leker Devin och Colin för fullt. Colin försöker bära runt på stackars Devin som vill fly fältet -fniss-

Fick tillslut nyckeln av dem när de kom och nu är jag hemma. Äntligen!!

Tur man har så underbart snälla vänner alltså. Tack.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

ja fy jag hatar att låsa mig ute. har hänt för ofta.

Postat av: marie

ni kunde ju knatat till oss annars vi var hemma. men tur att de löste sig.

2008-10-18 @ 10:29:10
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Renate

Haha ja när lilleman ska köra vagnen så går det inte fort =p han är så försiktig av sig men klart...hellre det än att vagnen välter.

Att han ska bära runt på bebisar är heller inget nytt, hoppas inte Devin blev avskräckt ;)

2008-10-18 @ 14:04:54
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits