Bloggkoll

Kul, jag gick in på bloggkoll nyss för jag tänkte skaffa det och hålla koll på alla de bloggarna som jag följer. Då sökte jag på min blogg för skojs skull och såg att jag redan hade 7 prenumeranter!! Blir ju hur nyfiken som helst på vilka det är som kollar min blogg och prenumererar på den!? Jag är nyfiken i en strut. Så ni får gärna säga vilka det är. -hihi- Skitkul iaf att det är några som läser min blogg =)

Jag satt och läste en bra blogg förut och jag bölade så tårarna sprutade åt alla håll och kanter. Herregud, jag har inte gråtit så mycket på evigheter och satt här och hulkade för mig själv. Känns lite pinsamt, men det var en så hemsk och ledsam blogg.. fast ändå glädjande. Ni kan ju gå in och läsa själva --->
Elin. Så orättvist det som hänt henne och dessutom två gånger, nej fy. Jag hade nog dött eller något.

Nej nu ska jag sluta snyfta och läsa något annat :)

//S

Kommentarer:
Postat av: Carro

Jag prenumererar på din blogg :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits