Fredag

Blev en sväng till öppna förskolan imorse för att låta David sova. Jag gillar att vara där och det gör ju Devin också, så det är inga fel. Träffar trevligt folk och rastar honom samtidigt, hur bra som helst.

Efter det har vi haft en ganska lugn dag här hemma, lekt lite och sådär. Devin fick pannkaka förut som jag skivade i minibitar men han vågade inte ta dem med händerna så jag fick mata honom ^^ Min lilla bekväma unge alltså, kommer aldrig vilja äta själv.

Sitter och tittar på pannkaksbitarna.

Jo da, klart han kommer börja äta själv någon gång. Behöver ju inte stressa, är ju så mycket smidigare och snabbare att bli matad av mamma ju. Så himla kul att se hur han reagerar bara för han äter ju majskrokarna om man lägger dem framför honom. Kvitton går ju också ner -fniss-

Nej nu ska jag fan lägga mig. Är så trött jämt, och inte blir jag piggare av att Devin vaknar 5:20 på morgonen! Som tur var fick David honom att somna om till kvart i sju iaf.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

de kommer att:)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits