Gunga

Var ut med Devin förut i det somriga vädret och gungade lite. Han älskar ju det och jag hade tråkigt så vi masade oss ut tillsammans och han uppskattade det verkligen. -hihi-

Glader när man får gunga en massa =)

Efter det så gick vi in och jag satte mig framför datorn lite för Devin satt här på golvet och lekte en massa med sina leksaker som han nu spritt ut över hela vardagsrummet, samt sovrummet. Gör ju dock ingenting bara han har roligt och det hade han. Han har börjat prata en massa nu när han leker och är helt inne i det han gör -sötnos-
Rätt va det var iaf så var det fruktansvärt tyst här och han var inte kvar i vardagsrummet.. brukar alltid vara hyss på G då så jag kollar in i sovrummet och ser detta..!

Vadå? Jag har inte gjort något alls.

Lilla busungen har dragit ut nästan alla blöjor från det nya paketet som vi köpte igår -haha- Kul hade han iaf och var skitnöjd över det han åstadkommit. Eller så kanske han bara ville hinta mig om att han behövde byta blöja.. hmm? Ja, söt var han i vilket fall som helst.

//S

Kommentarer:
Postat av: sara

det som händer är väl att jag får ig i betyg. men jag har endå gjort utbildingen. Är sällan jag gör prov. klarar dom aldrig endå.



den bilden med blöjorna är så söt

Postat av: Renate

å jösses vard man känner igen sig =/ blir det tyst är det farligt.

2008-09-25 @ 13:30:30
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: Ritha

haha! Det där är Jolines favoritsysselsättning oxå.

Och att plocka ut alla mina halsband ur en karton (de jag gjort och säljer i småpåsar). Att tömma mammas väska är oxå hysteriskt kul!!... Tycker hon...

2008-09-25 @ 21:45:06
URL: http://rijo.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits