Samsung u900 soul

Just ja, vi var i Karlstad idag också och då köpte jag mig en ny mobiltelefon. Blev en samsung u900 soul. Jag gillar samsung, har det på den jag haft nu i två år och den har vart nästintill felfri faktiskt förutom nu på slutet när laddaren är helt glapp och dum. Sen har jag sagt upp mig med äckliga telenor nu också så jag slipper dem och gick över till tele2 istället. Blir nog mycket billigare och trevligare bemötanden från dem eftersom jag själv jobbar där -fniss- Känner mig iaf nöjd med inköpet, fast telefonen har jag inte ens lärt mig än, kommer ta tid haha. Jag är seg.

//S

Kommentarer:
Postat av: Elin

Kul med ny telefon :D

Postat av: marie

snygg

2008-09-15 @ 13:03:16
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits