Skönt

Känns så skönt nu när man gått ut med hemligheten och kan njuta fullt ut faktiskt. Är så härligt att vara gravid, fast jag längtar verkligen till sparkarna och buffarna från den lille kommer -hihi-
Denna gången ska vi försöka att inte vara så nyfikna och ta reda på könet. Vet inte om vi kommer klara det, men ska verkligen försöka haha. Är ju nyfiken redan nu juh!! Men jag tror det blir en pojke till :) Men det får vi se på förlossningen i april haha. Kan få bli en gissningstävling senare och så kanske jag kan fixa någon cool vinst till den som är närmast och så, kul! Men det blir senare när magen växt mer och vi varit på ultraljud =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

trodde inte man fick veta vad könet är...har dom ändrat på det?

Postat av: Josefin

Gud så mysigt. Är avis på dig :D Min lille pojk är 8 ½ mån nu och jag är oxå sugen på en till!

2008-09-21 @ 09:47:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits