Vanilla Coke

Detta är lätt den godaste coka colan som gjorts i hela världen och jag vill ha den TILLBAKA!!! Jag är så jävla sugen på vanilla coke så jag går under snart. Jävla skitland vi bor i som inte har den kvar alltså. När jag bodde i Australien så hade de den där och jag drack den för kung och fosterland i hopp om att jag skulle tröttna på den innan jag åkte tillbaka till detta vanilla coke-lösa land, men det funkade inte. Tror inte ens att det är möjligt att tröttna på den underbara drickan -yum-

Snälla skriv under
HÄR!! Inte för jag tror att det hjälper, men det känns iaf lite bättre nu när jag skrev på där. -fniss- Jag vill ha vanilla coke nuuuu!!

//S

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Nja den är väl så där. Cola cherry är också god :) Brukar köpa med mig hem från tyckland :)

2008-09-25 @ 22:11:36
Postat av: marie

såå gott:D

Postat av: Linda med tvillingdöttrar

usch... smakar ju penicillin. Men synd att den inte finns kvar för de som gillar den.

2008-09-26 @ 10:54:29
URL: http://mina2hjartan.babyblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits