Öppna förskolan

Har vart fullt ös här hela förmiddagen. David har tvättat och varit duktigt, jag har ammat, busat med Devin, ammat osv ;) När tvätten väl var klar så åkte vi iväg till öppna förskolan en sväng för att Devin skulle få busa av sig riktigt mycket och leka lite med de andra barnen där. Han blev jätteglad av att komma dit iaf och busade runt :) Jag fick ju sitta och amma som vanligt, men det gör inte mig något.. tycker det är skönt att det kommit igång så bra som det har!

Nu sover Devin iaf och jag håller på med maten här. Vilde myser med sin pappa :)


Vilde som sover sött på morgonen :)


Devin som snott Vildes ena napp :)

Mina älsklingar ♥

//S


Kommentarer:
Postat av: marie

jätteskönt att ammningen kommit igång för dig:D

Postat av: Maria

Så fina barn du har:)

2009-04-17 @ 14:15:54
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vad skönt att det funkar så bra för er! Vad söt han är lilla Vilde. :o)

2009-04-17 @ 21:11:55
URL: http://creyla.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits