Åkt

Nu har David åkt iväg och det känns väldigt tråkigt och jobbigt faktiskt, men får tänka att det är för en bra sak som han är borta. Får se hur jag ska klara detta här hemma med mitt dåliga tålamod om jag inte får nog med sömn -puh- Blir en utmaning vill jag lova.

Är inte direkt så jag kan sova på dagen heller när Devin är på dagis eftersom Vilde inte är speciellt bra på att sova några längre stunder + att lägenheten ska väl inte förfalla heller. Urk.

Jaja, märks hur detta går. Nu på eftermiddagen ska vi till Marie iaf och leka lite när Devin vaknar. Ska bli skoj!


Kommentarer:
Postat av: marie

var riktigt trevligt med besök:) klart det kommer bli tufft men det fixar du:)

Postat av: Zandra

Det fixar du ska du se, gör sånt du känner att du hinner med, det är inte hela världen om disken får vänta lite på sig ;-)

Läste att David fått nytt jobb och att det är där han är nu, stort Grattis till honom, verkligen jätteroligt för er!

Kramisar!

2009-08-23 @ 19:36:36
URL: http://tokiga2barnsmamman.blogspot.com
Postat av: Renate

Du/ni vänjer er fort...det tar bara några dagar så är ni inne i det, tro mig =)

2009-08-24 @ 07:49:40
URL: http://oneeyedme.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits