Andrea

Andrea kom hem idag och då var jag ju tvungen att åka dit såklart för det är ju inte varje dag man träffar henne inte. Barnen tog jag såklart med mig och vi tog en tur till lekparken :)


Andrea snurrar :)

Jag behöver väl inte ens skriva att vi hade kul där? Det ser ni ju -haha-


Devin och Andrea åker kana :)


Devin snurrar :)

Devin skrattade som tusan i början när han snurrade, men det fick jag ju såklart inte med på filmen. Typiskt!

Vi hade iaf jättekul där i värmen :) Blev att åka hem och bada/duscha av både mig och Devin efteråt kan jag lova. Svettiga och äckliga var vi haha.



Kommentarer:
Postat av: Carolina

Grattis! (ta en titt i min blogg ;))

Postat av: marie

roligt:D

2009-08-08 @ 14:13:54
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits