Dagen igår

Började med att jag och David tog med barnen ut och gick till hans mamma. Var där en liten stund så Devin kunde leka lite med Stig och promenerade sen hem så han kunde sova sin middag i vagnen :) Bara där gick vi över en mil, duktigt.


Stig och Devin kladdar

Sen hämtade jag Mikaela och när hon kom hit tog vi och gick ut igen. Knatade ner till godislagret och fyllde på gottepåsen inför lördagskvällen -mums- Det värsta är att man alltid tar för mycket godis och orkar alltid typ bara tre godisar iaf innan man tröttnar. Man lär sig aldrig!

Kan säga att jag hade ont i fötterna efter allt gående sen så vi stannade inne resten av dagen, fast då var ju klockan ca 17 också så det gjorde ju inte så mycket.


Devin och Mikaela

Vid 19 så blev David hämtad utav Peter för att åka och äta med några kompisar, så jag och Mikaela beställde lite käk vi också som jag hämtade och hade lite myskväll här hemma. Kollade på en film och pratade en massa för snart drar hon iväg till Norge igen :/

När jag skjutsade hem henne så var jag så trött så jag deckade i sängen på en gång typ! Men hade en väldigt trevlig dag iaf och det är minsann skönt att komma ifrån datorn emellanåt också.

  
Mina älskade barn ♥



Kommentarer:
Postat av: marie

ja de kan vara riktigt skönt ibland!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits