Festen

Ja, igår var det ju fest på sjöängen då. Dagiset som Devin går på. Det var föräldrafest så alla föräldrar skulle lära känna varandra lite bättre. Mycket trevligt initiativ tycker jag!

Var lite trekamp, grillning och sådär. Mitt lag vann ju självklart trekampen :) Tur det, för jag är en himla dålig förlorare haha.

Jag tog min första cider och den smakade... inte alls så gott! Jag drack bara några klunkar och sen fick David den och jag höll mig till ramlösa resten av tiden vi var där istället, mycket godare!

Vi kom dit först och gick först, men så blir det ibland. Vi ville ju faktiskt hinna ha lite tid för bara oss också eftersom David inte skulle vara hemma så länge.

Trevligt var det iaf!


Jag springer med femkrona i röven i trekampen ;D


Kommentarer:
Postat av: Maria

Låter som ni hade det trevligt:)

Skönt att få lite tid för varandra också!



Ha en trevlig kväll.

Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Sv : ja det är väl tur man kan ändra sig. Vill inte bara gå ner i vikt för då hänger det ju bara. Måste få det lite fast också!

2009-08-30 @ 19:55:30
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

låter supertrevligt:D

2009-08-31 @ 12:48:21
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits