Kräftskiva

Igår var vi iväg till min mamma och pappa på kvällen på kräftskiva eller vad man ska kalla det. David var iaf överlycklig för han har längtat efter kräftor sen förra årets kräftskiva ;) Nu fick han äta sig mätt på det för ett tag iaf. Hela han luktade äcklig kräftsaft när vi kom hem igår, så det vart duschen för hans del.

  
David, min farmor och mamma

Jag och pappa som inte åt kräftor fick två olika ostpajer, sallad och svamp att äta -gott- Devin han åt ostpaj, kräftstjärtar och räkor med stor aptit han.

  
Devin och Vilde hade också kräfthatt på ;)


Min farfar och Vilde

Var iaf trevligt att komma hemifrån lite.
Mätta var vi iaf allihopa när vi åkte därifrån.



Kommentarer:
Postat av: Amy

såååå gott med kräftor

Postat av: Becca

Vad mumsigt, och GUUUUUD vad söt Vildebus var i hatten :D

2009-08-17 @ 07:30:24
URL: http://www.metrobloggen.se/beccis88
Postat av: marie

åå va gott med kräftor:D

2009-08-17 @ 16:02:20
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits