Larvigt värre och sjönöd!

Spenderat största tiden idag med att vara med Jenny. Vi tog med Vilde, eftersom Devin var på dagis, och knallade ner till stan och åt en salladslunch -gott- På vägen ner dit så skrek Jenny till och pekade på något konstigt på marken - världens största larv knatade omkring där, trodde vi. Jag filmade larven lite och Jenny bara akta bakom dig och där kommer en ännu större larv! Shit alltså! De var typ 10 cm långa och 1,5cm breda eller något. Bamselarver! Aldrig sett förr.


Bamselarv

När vi kom hem igen var vi i lekparken lite och gungade med Devin som precis kommit hem från dagis då. Vi insåg att vi var för bredarslade för en sån vanlig platt gunga både Jenny och jag. Shit happens ;) Efter det tog vi en tripp ut till skärgårn och åt glass.. eller ja, jag och Devin åt glass och stackars Jenny kollade på :( Fått graviddiabetes hon, inte skoj! Skjutsade iaf hem Jenny sen och jag och barnen åkte hem till min bror eftersom David som åkt iväg med några vänner på sjön inte kommit hem än som han hade lovat! Fem skulle han vara hemma.. Vi lekte där iaf och Devin hämtade någon slags tygpåse och satte sig i och fick morbror att gunga honom där ;D


Morbror agerar gunga ;)

Åkte väl därifrån efter en stund och till maxi och köpte lite ersättning till Vilde. Jag ammar inte så mycket längre, bara morgon, natt och ibland kväll så han behövde iaf ny ersättning. David hade fortfarande inte kommit hem än.. åkte hem och la barnen och NU ringer han och säger att de är mitt på sjön med bensinstopp!! Jisses. Klappträ.

Nu får man sitta och vara orolig och arg för han inte kom klockan FEM som han lovade.



Kommentarer:
Postat av: Carolina

Ibland får man kontakta företag själv om man vill och i vissa fall, som exempelvis här med Lajbansson så kontaktar de en och frågar om man är intresserad :)

Postat av: marie

jösses vilka enorma saker. såg er på stan igår:)

2009-08-21 @ 19:25:14
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits