Skärgårn

Idag har vi vart ute i skärgårn :) Devins feber hade gått ner och att vara ute lite i vagnen gör inget ont direkt, så jag och Davids mamma tog en liten promenad med barnen. Hon gjorde sen pannkakor till Devin som han faktiskt åt och tog mer av!! Hurra vad bra :) Massor med melon åt han också -skönt- Det är nog på bättringsvägen nu tror jag.

Han somnade i bilen på väg hem och sov typ tre minuter eller så och nu vägrar han sova!? Fattar inte. Han var så trött när han kom in här så han sov stående till och med, men så fort han hamnade i sängen fick han uggleögon och härjar där inne nu. Störande. Jag tänkte då inte släppa ut honom förrän han sovit minst en timme iaf för det behöver han.

Nu ska vi lägga Vilde här också iaf, se om han kan somna.


Kommentarer:
Postat av: Maria

Härligt att vara ute och få lite frisk luft, ååh vad sugen jag blev på pannkakor nu:)

Postat av: Melinda

Fin bloggdesign! =)

2009-08-04 @ 18:47:19
URL: http://meellee.blogg.se/
Postat av: joanna

skönt att de börjar bli bättre :)

2009-08-04 @ 19:05:32
URL: http://mammatillisak.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits