Jenny

  
Jenny och Devin busar :)

Jenny har varit här idag och busat :) Devin var superglad som ni ser över att få en buskompis haha.

Jag hämtade henne hos sig runt tolvtiden då regnet öste ner som värst. Vi tog en salladslunch på stan och gick sen runt där och kollade lite innan vi hämtade Devin på dagis och åkte hem hit. Blev även en runda inne på coop där jag köpte ett par gummistövlar till Devin. Nödvändigt då han aldrig haft några! Var på tiden nu för det var lite pinsamt att lämna honom på dagis imorse utan stövlar när regnet bara vräkte ner :/ Imorn kommer de iaf följa med dit.

Jenny hade börjat få en sån söt liten kula på magen nu :) Tror det ligger en tjej där i jag. Men den som lever får se i februari.


Vildebus :)

När Jenny åkt hem så åkte vi ut till barnens farmor en sväng. Behövde tvätta lite kläder och sen fick Devin sig ett välbehövligt bad också. Han ville inte upp ur badkaret sen eftersom han badade med Stig och Jacob också. Men tillslut så vart badkaret tomt och då kom han upp ;)



Nu är det godnatt för mig!



Kommentarer:
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Klart det finns liggläge?? :S du får ju vrida på sittdelen.. så läggs den ju rakt, och då har han ju fötterna rakt upp!

Postat av: Amanda

Vilka härliga busbilder! ^^

2009-08-26 @ 21:56:11
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kikade in! Söta killar.

Ha de gott

J

2009-08-27 @ 08:28:54
URL: http://www.busnova.blogspot.com
Postat av: marie

ja börjat få liten bebis mage nu så sött:D

2009-08-28 @ 16:41:19
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits