Vilde

Vilde sov i sin säng hela natten och åt ingenting heller :) Han tappade nappen en gång, men efter vi stoppat in den igen somnade han om på direkten. -skönt- Dock har inte min natt varit så bra iaf eftersom David snarkat som en jag vet inte vad! Fått putta på honom hela tiden så han inte ska ligga på rygg ;) Sen har katterna levt rövare också så jag har fått gå upp och skälla på dem lite med. Så typiskt att man aldrig ska få en lugn natt när man väl har chansen för att Vildebus sover.

Vi har en lugn dag här hemma jag och han, det är alldeles för kallt för att gå ut tycker jag -brr- Han kryper här kors och tvärs över golvet och inspekterar en massa leksaker som Devin gömt ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer:
Postat av: Carolina - Vinn pusselmatta från Happystore & Påslakanset från Lundmyr of Sweden!

Vad duktig han är :-)

Postat av: marie

alltid ska det vara något när annat som oftast krånglar funkar!!

2009-12-17 @ 17:10:45
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits