Badat och shoppat



Badkillen

  

Kul att bada :)

A
nnars idag har vi varit till maxi och coop för att leta nya mjukisbyxor till mig eftersom de jag har nu köpte jag när jag väntade Devin och de är noppiga och jättefula. Jag känner mig så himla osnygg nu när jag inte kan ha mina mammabyxor längre, men tycker det är grymt onödigt att slänga ut pengar på ett par nya när jag ändå inte har såå länge kvar att vara gravid. Blev iaf ett par gråa mjukisbyxor, det är ju skönt att gå i hemma även sen när man inte är gravid längre. Jag får helt enkelt gå omkring och känna mig tjock och ful ett tag, någon gång kommer ju ungen ut och då hoppas jag iaf att jag kommer ner i de ena mammabyxorna igen och tillslut mina vanliga jag hade efter jag fick Devin.

Jaja, nog tjatat om det där.

Ikväll blir det att vara hemma hos Davids mamma för där är det lite "fest" med hans mostrar och sånt som kommer dit. Blir nog att fira Jacob lite också för på måndag fyller han tio.

//S



Kommentarer:
Postat av: marie

mysbyxor underbart. de bor jag i här hemma:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits