Dagen idag

Devin vaknade 8.20, så jag hade gått upp lite före för att hinna göra mig iordning och plocka fram frukost innan han skulle vakna eftersom vi skulle med bussen ner mot öppna förskolan 9.18. Vi hann med allting och var först på plats på öppna förskolan som vanligt, men det är ganska skönt :)

  
Leker med Ellen och sitter med Wilma hos hennes pappa.

Devin lekte iaf och hade kul där tillsammans med Ellen och Wilma. Han var dock ganska klängig mot vad han brukar vara och skulle upp i allas knän.. Det är inte bara mitt som duger utan det kan vara vems knä som helst faktiskt -haha- Ja, man kan iaf inte kalla honom blyg direkt!!


Kul att leka med den där tycker Devin!

Efter öppna förskolan gick vi hem till min mormor och morfar som bjöd på mat -mums- Devin sov en timme där i deras säng innan det bar av till nästa destination som var BVC. Det har jag redan skrivit hur det gick så det behöver jag ju inte göra igen ;)

Var rytmik sen klockan 14 som jag fick rusa iväg till för att hinna. Jag var helt svett när jag kom fram eftersom jag hade fått jaga Devin som en dåre inne på bvc också -puh- Inte lätt när man har en busunge och är höggravid, men det trodde jag inte det skulle vara heller.
Denna gången på rytmiken var han inte lika blyg som tur var och vågade springa runt lite och pilla på saker och skaka med äggen som låter :) Kul att se honom busa runt en massa.

Efter det stannade vi där på öppna förskolan lite och Devin åkte väl rutschkanan en 100 gånger eller något i rad. Tänk om man hade en sån hemma vad mycket egentid man skulle få -fniss- Han verkligen älskar att åka den och hinner knappt resa sig innan han ska springa till trappan och klättra upp igen!

David kom sen och hämtade oss och vi käkade middag här hemma och sen bar det av till Davids mamma.

  
Busar och pussas med farmor!!

Vi var där och lekte lite och bara hade det härligt till strax efter halv sju då det fick bära av hem hit igen eftersom Devin ska sova klockan sju. Idag somnade han på 1 minut som vanligt igen -skönt- Vet inte vad det var med honom igår egentligen, men tippar på att han var övertrött.

Idag ska jag iaf ta en kopp té och kolla på förlossningskliniken och riskförlossningar!! Det är ONSDAG idag :D

//S



Kommentarer:
Postat av: marie

haha ja idag är de onsdag;)

Postat av: maja

hihi nu ser du på tv... härlig dag ni har haft då...

2009-02-11 @ 21:43:28
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: sara

låter som en härligt dag

2009-02-12 @ 08:25:28
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits