Fika

Blev en fika idag ändå, men tillsammans med Marie och Johanna och deras söner. :) Var ju inte igår man träffade någon av dem, så det var trevligt. Efter fikan så knallade vi hem till Marie så man fick se huset som jag inte sett än.. riktigt fint faktiskt, man blir ju sugen på ett hus själv vill jag lova!

  
Neo, Albin och Devin :)

Blev buss hem för oss efter besöket hos Marie eftersom jag inte kan gå så långt pga foglossningen. Vi hann med den sista, så det var tur det. Devin vägrade äta gröten här hemma så fick iaf i honom lite välling innan han la sig.. Han har väl jätteont i munnen nu så man får förstå honom även om det är tråkigt när han inte vill äta som han brukar. Nu sover han iaf som en stock, får hoppas han inte vaknar något och har ont i munnen men det tror jag inte för det har inte skett de andra dagarna och nu är ju tänderna ändå igenom iaf.


Sitter och väntar på bussen hem

Nu ska jag fortsätta kolla Let´s Dance.

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Ja...vem är inte sugen på ett hus?! USCH för läget just nu!

Postat av: marie

ja de var trevligt:) ni kommer att hitta erat hus ni med:)

2009-02-28 @ 21:34:41
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits