Fika

Jag och Devin åkte direkt från dagis förut till öppna förskolan för vi tänkte leka och busa, men nej.. där var det babycafé och bara massa småttingar så vi vände ju direkt i dörren! Vad skulle man nu hitta på då? Jo, jag tog fram vagnen ur bilen och gick den korta biten in till stan och köpte ett par strumpor till Devin, sen gick vi till Café Paus och tog lite fika tillsammans. Gullungen åt upp alla mina grönsaker! Två gurkskivor hann jag kasta in i munnen när han kollade åt annat håll -fniss- Han älskar grönsaker ;) Han åt en ostfralla och jag en baguette. Var riktigt trevligt, bara han och jag -hihi-


Gladskiten i vagnen påväg till stan

Drog till Davids mamma efter det och varit där tills för en stund sen.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

är ju bara att höra av dig så kunde vi ha fikat:)

Postat av: joanna

Sötnos :)

2009-02-06 @ 10:35:22
Postat av: sara

skoj. ebba gillar bara kokta grönsaker :p

2009-02-06 @ 11:56:06
URL: http://zasata.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits