IKEA

Blev en sväng till IKEA förut för att köpa ny madrass till Devin och sen också för att köpa ny kudde till mig. Jag hatar alla kuddar som vi har här hemma, men nu kanske jag äntligen hittade en ny som kommer vara bra.. vi får se i natt!

Innan vi åkte dit ringde jag Siba återigen för att fråga om min mobiltelefon som jag skulle fått för två veckor sen men inte hört ett ljud om. Han jag pratade med skulle ringa upp butiken och be dem ringa upp mig igen och ge information. De ringde när jag var på IKEA och de hade inte fått in min telefon ÄN. Helt stört att det ska ta sån brutal tid alltså >_< Hoppas den kommer snart så jag kan använda en normal telefon igen!!

Iaf efter att vi var klara på IKEA köpte jag en varmkorv till Devin, en mjukglass till mig och David och även en pizzaslice till mig -mums- Devin gluffsade i sig hela korven som ingenting, men brödet åt han bara en fjärdedel av ungefär, vilket jag tycker var bra ätet iaf :)

Nu ska jag invänta förlossningskliniken samt riskförlossningar och ta en kopp té.



Neeej det är ju inte onsdag idag ens. -suck-
Får väl bli en kopp té bara då och glo på något annat.

//S


Kommentarer:
Postat av: malin

Inte Onsdag ännu, så det är väl inga förlossningar idag..

Postat av: Renate

hahaha...du får skylla på gravidhjärnan ;)

2009-02-10 @ 21:37:45
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: maja

en dag kvar... imorrn sitter vi bänkade å tittar på tv...

2009-02-10 @ 21:38:59
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: marie

haha jag tänkte väl de är väl inte onsdag när du skrev de inlägget

2009-02-11 @ 14:48:00
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits