Natten

Natten till idag har vart åt helvete rent utsagt!! Devin vaknade och började skrika klockan 23.50 och skrek sen konstant till klockan 01.40 och ingenting hjälpte som vi gjorde. Han fick nässpray, alvedon (ifall det var tänderna), välling och vi satt där med honom och sjöng och klappade men nej, ingenting dög överhuvudtaget. Vet inte alls vad det var som flög i honom för sådär brukar han ju inte vara =/ Kanske drömde något hemskt.. men då borde det ju gått över snabbare än att skrika hela tiden i nästan 2 timmar.

Jag som var så sjukt trött också och hade lagt mig tidigt fick ändå inte min välbehövliga sömn som jag ville ha. -suck- Sen när han väl hade tystnat kunde jag inte somna om för mina höfter värkte så så jag fick lägga mig på soffan. Sen helt plötsligt var klockan halv åtta och han vaknade och ville upp igen. Bara att ta sig upp det..

Så nu när han sover ska jag med försöka!!

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

usch va jobbigt. neo har hållt oss här hemma vakna mesta dels av nätterna i ca 1 vecka nu med sin hosta stackarn. De börjar att kännas att man inte får den sömn som man behöver. hoppas detta var en engångs företelse..



Postat av: mia

Mem Devin då...De kan ju bli lite skärrade om de drömmer, eller nattskräck! Nu ska jag väg o jobba gött komma hemifrån. Ha en bra helg!

2009-02-14 @ 14:01:55
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/
Postat av: marie

ja men precis de tänker jag göra då. bra att ha en extra plan om de inte skulle lösa sig

2009-02-14 @ 18:23:52
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså, du valde ju att ha barn. Då får du väl acceptera att din sömn blir åsidosatt lite.

2009-02-14 @ 20:49:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits