Trött tröttare tröttast

Jag är hur trött som helst, så nu ska jag gå och lägga mig. Kommer väl gå sådär med mina onda höfter + att bebisen har haft någon sparktävling i magen idag känns det som, sparkat hela dagen typ =) Fast så trött som jag är så kanske jag somnar ändå och kanske iaf kan sova till ungefär klockan 3 i sängen.

Min bebis tycker kanske det är trångt i magen och vill sparka ut den så den blir större, är ju vad det känns som iaf för det är sparkar till höger och vänster och överallt nu! Åhh vad jag längtar tills den vill komma ut så man får se vad det är för buse som busat där inne så länge :)

//S


Kommentarer:
Postat av: Carolina

Min sambo tror 60-40 på tjej, medans jag inte har en aning...

Postat av: marie

mysigt med sparkar:D

2009-02-17 @ 17:23:07
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits