Ut igen

Snart blir det att knalla ut i kylan igen för att hämta Devin.. kommer väl dö på riktigt den här gången -pust- Anledningen till att jag inte kan ta vår bil är för att David har den till jobbet idag när han jobbar 6-14. Visserligen har han ju den till jobbet alla dagar som han jobbar, men det är just detta skiftet som trampar in på dagistiderna ordentligt, så då blir det att gå för oss.

Jag har iaf vilat i två timmar nu och känner mig helt slut i kroppen. Trött som fan är jag hela tiden.. Imorn när jag ska till BM har jag väl ännu sämre järnvärde än sist kan jag tänka mig, vilket jag inte fick ha. Men jag kan inte äta de där tabletterna för jag får så ont i magen och igår när jag skulle köpa mer juice med folsyra och järn så var den helt slut på Maxi, fanns inte en enda liten kvar.

Min röst är förresten fortfarande borta.

//S


Kommentarer:
Postat av: maja

Tack! hoppas du mår bättre snart... p.s pyjamasen finns i större stl å ångra att ja ej köpte 98/104 oxå å spara tills han blir äldre.

Postat av: virre

Usch.. Stackars dej. Jag vet precis hur det är. Fy faan.. Jo, William skulle aldrig kunna äta så mycket välling. han har precis börjat äta 180ml. jag vet inte varför han itne äter så mycket, han vill helt enkelt inte ha mer. Gör jag mer, så äter han inte upp det, så det är ingen ideé.

2009-02-02 @ 14:01:57
Postat av: Renate

Usch...fogarna är inte roliga :( skönt att det snart är slut på "eländet"

Hoppas rösten infinner sig snart!

2009-02-02 @ 14:20:29
URL: http://oneeyedme.blogg.se/
Postat av: jenny

såg att du skrivit att du har dåligt järnvärde, samam här. har med svårt att äta järntabletter men testade hemofer (tror jag de heter) men det funkade inte, sen vart jag rekomenderad att testa fexin(ny brustablett med cvitamin och järn på apoteket) kunde ej ta de med men testade igen"hemofer" och det funkar lite bättre men tar bara 1-2 tabletter om dagen. hoppas det löser sig.

2009-02-02 @ 15:16:09
URL: http://metroboggen,se/jennyekstrom
Postat av: marie

fortfarande bort va jobbigt.

men de finns nått som heter blutesaft extra järn som man inte blir hård eller får ont i magen av

2009-02-02 @ 15:28:57
URL: http://sezzan85.blogg.se/
Postat av: Maria

Uj stackare, hoppas du blir frisk snart..

2009-02-02 @ 18:01:46
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: Carro

Har du provat att ta niferexen innan du går o lägger dig? Det gör alltid jag, sen vänjer ju sig magen efter ett tag.

2009-02-02 @ 20:30:14
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits