Äter bra igen

Devin åt sin gröt igårkväll, lite protester först, men en portion gick iaf ner tillslut.
Idag fick han gröt igen och nu gapade han på som vanligt!! -skönt- Min lilla gosse är tillbaka i sitt vanliga jag igen! Hatar när han inte äter som han "ska" även om han inte direkt går svältande under dagen.

Jag längtar så tills om en månad då vi ska på 15 månaders kontroll på BVC med honom så man får se hur mycket han vuxit på sig från ettårskontrollen. Känns som han vuxit en hel del, men det kanske han inte har. Jag försökte mäta honom förut med ett måttband, vilket inte var det lättaste, och då kom jag fram till ungefär 83 cm iaf.. men det behöver ju inte stämma, för det var inte lätt ju! Han vill som sagt var inte vara still så länge ;)

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

de har han säkert gjort!

skönt att han äter bra igen


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits