Babysim

Äntligen så började babysimmet igen!! Som vi alla har längtat alltså. Jag kunde ju dock inte vara med och bada idag för jag vill inte förvärra min förkylning på något vis, men David och Devin badade glatt. Devin blev som tokig när han såg vattnet och ville i på en gång!! Han som var så trött innan vi åkte iväg blev helt plötsligt superpigg och hämtade krafter från någon reserv han hade. Aldrig sett honom så lycklig och plaska så mycket förut tror jag =)

  
Wiiee vad kul med babysim igen. Det bara lyser om honom!

  
Kul att få åka rutschkanan igen!


Simma själv är dock det roligaste!

Det är så kul varje gång man kommer dit, för han verkligen lyser upp och blir superglad. Vill ju springa in till bassängerna med kläder på och allting för han har inget tålamod att vänta haha. Han var dessutom jätteduktig idag på att simma själv med simdynorna, simmade nästan så hela tiden =)

//S

Kommentarer:
Postat av: Hanna

HÄrligt!! :D

Postat av: Anonym

Va skönt att han tycker om det så mycket, finns ju så många barn som tycker det är läskigt.. Han blir kanske simmare som stor ;D

2009-01-25 @ 19:36:48
URL: http://jennyhellstrom.babyblogg.se
Postat av: malin

MYSIGT!!

2009-01-25 @ 23:28:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits