Dagen på dagis

När jag kom till dagis förut idag för att hämta hem Devin så sov han fortfarande, jag vart helt chockad för jag trodde aldrig att han skulle sova så bra på en madrass på golvet med massa andra barn i samma rum!! Han hade somnat på 1 minut sa fröknarna, så det hade inte vart det minsta problem med honom.. han hade funnit sig i det med det samma. Han sov 1,5 timme där!! Var absolut inget gnälligt barn som jag fick hämta hem =)

De hade vart i skogen idag också och Devin hade tyckt det var så kul att springa omkring där själv och hoppa i alla vattenpölar som fanns. Förvånar mig inte ett dugg, han älskar ju det! Tillslut hade han lagt sig i en pöl och plaskat omkring, och till min glädje och förvåning hade overallen inte läckt in en droppe vatten. De tyckte han hade en kanonoverall på förskolan som man inte behövde regnkläder utanpå =) Bra köp alltså.

Maten hade inte heller varit några som helst problem, som vanligt.

Så skönt att det går så himla bra än så länge!! Bara flyter på.

//S

Kommentarer:
Postat av: Renate

Va skönt att allt fungerar bra!

Postat av: Hanna

Vad är det för en overall?? :D nyfis

2009-01-27 @ 21:36:21
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: maja

va gött att det hade gått bra på dagis.



ja undrar oxå va du har för ngn overall till devin??



kramiz

2009-01-28 @ 08:36:03
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: marie

härligt att de går så bra:D

2009-01-28 @ 15:53:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits