Dagens foto - 090121



Haha idag blir det denna som är dagens foto.
Jag kunde inte hålla mig för skratt när jag kletat på salvan under näsan på honom, så var tvungen att ta ett kort på det hela -fniss- Såg sjukt kul ut och han brydde sig inte det minsta, utan skrattade bara med mig istället. Så goo!
Han fick lite salva där för han har blivit så torr så huden spruckit när man snytit honom så mycket nu under dessa dagar, men nu hoppas jag väl att det där ska hjälpa lite iaf. Han gråter ju så fort man snuddar där annars =(
Hans ögon är glansiga på grund av salvan vi nyss kletat i där också.. En riktig sån krya på dig bild, för allt han fått är ju för han ska må bättre, vilket jag hoppas han gör också!

//S

Kommentarer:
Postat av: ☆ Nina ☆

Uffa, krya-på-dig-kram härifrån med. Testa torka näsan med våtservetter, det brukar vi göra så han inte ska bli sårig .. Jordan blir så lätt röd för minsta lilla =(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits