Dagis idag

Hade gått jättebra på dagis idag. Han hade lekt och haft skoj, inte ens brytt sig om att jag var borta.. men jag fick måånga pussar när jag kom ♥ Då blir man så himla glad som mamma!!
 
Så fort vi kom hem hit skulle Devin leka med spisen såklart trots att han var jättetrött. Märks sån skillnad nu när han busar på dagis att han sover så mycket bättre och längre på dagen sen.

Han åt en jättestor burk från Hipp idag till middag med grönsakslasagne. Slank ner hur lätt som helst :) Så nu somnade han som en stock när jag la honom i sängen.

Gav honom nässpray också så hoppas inte han vaknar av att han inte kan andas iaf -plutten-

Jag ska äta nu och sen blir det nog vila för min del också med tanke på hur natten var.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

härligt att de går så bra:D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits