Farmor

Efter middagsvilan förut så kom Devins farmor hit och hämtade honom idag igen. Han har ändå inget kul här hemma med mig som mår dåligt och inte kan säga något till honom :/ Tur att han har en sån snäll farmor som ställer upp i vått och torrt!
Han kommer sen runt sju igen och jag saknar honom redan massor, min lille busprick. Hoppas bara då att hostan är mycket bättre ikväll för jag får sån panik när han hostar så och jag är ensam hemma med honom..

Jaja, han har det iaf toppenbra hos farmor nu där han kan busa med henne, Kenth och farbor Jacob!

//S

Kommentarer:
Postat av: Sofia

Haha, vad häftigt att våra pojkar heter samma. Du heter väl Sandra? Synd att vi inte skulle heta samma :) Söt pojke du har, hur gammal e han?

Postat av: Camiie - Snart 2-barns mamma

Jo jag vet. lite blyga bebisar :)

2009-01-24 @ 16:46:32
URL: http://camiie.se/wp
Postat av: Elin

Kul att leka med farmor :)

2009-01-24 @ 20:43:53
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits