Första inskolningsdagen

Idag mellan klockan 10-11 var det dags för första inskolningen på dagis. Det gick som väntat riktigt bra, Devin sprang direkt in i lokalerna och skulle undersöka allting. Han brydde sig inte värst mycket om vart jag var utan klängde på fröknarna istället om han ville nå någonting som var högt upp. Han kollade dock till ibland att jag fortfarande var kvar där, men han kom inte och klängde på mig iaf.. så hoppas det går bra sen när jag ska lämna honom en stund själv för annars kommer jag börja gråta garanterat.
Han hade fått egen krok och namnskylt, sen en lapp med hans "tecken" på som de har vi sina platser och han fick en stjärna. Passar ju bra för jag brukar ju kalla honom min lilla stjärna -hihi-

Imorn är det också bara en timme mellan 10-11 sen ökas det med en halvtimme, så han börjar 9.30-11 istället resten av veckan tror jag.

Hoppas det fortsätter gå såhär bra iaf. Alla barnen var jättesnälla och skulle klappa och krama honom ;) De var som en skugga efter honom vart han än gick.

//S

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Ja men visst är dom, tackar :)



Vad skoj att du ska ha en liten till snart, det är ju alltid lika mysigt att ligga och sniffa bebis :)

Postat av: marie

klart de ska gå bra han är ju så uttåtriktad killen:)

2009-01-13 @ 11:39:09
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits