Kärleken

Du & din partner

Vad heter ni? Sandrah och David

Hur träffades ni? Via en gemensam kompis, Peter

Hur länge har ni varit tsm? 3 år

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Ja

Har ni barn? Ja, Devin och sen syskon i magen

Har båda körkort? Ja

Isåfall, vem kör bäst? Jag tycker jag såklart

Kommer du ihåg er första kyss? Ja på nyårsafton

Vem sa "Jag älskar dig" först? David

Vem är äldst? Lika gamla

Vilka stjärntecken är ni? Jag är kräfta och David är tvilling

Vem fyller först på året? David

Vem är längst? David

Vem sjunger bäst? Jag för David brukar inte sjunga

Håller ni i handen på stan? Nej, någon av oss kör allitd barnvagnen

Var nån av er oskuld när ni träffades? Ja, David

Kände ni varann innan ni blev ihop? Inte kände, men träffats ett par gånger hos Peter

Blev du kär i första ögonkastet? Nej, men lite småförälskad

Har ni någon speciell låt? Nej det tror jag inte, inte som jag minns ^^

Har ni stora framtidsplaner? Ja det har vi

Har ni gråtit i varandras armar? Jag har gråtit iaf

Har ni varit utomlands tillammans? Nej

Vilket är ert bästa minne? När Devin föddes

Vem lagar bäst mat? David för jag är kass på att laga mat

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ser på tv/film

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? För det mesta

Blir du lätt svartsjuk? Ibland, men inte så ofta längre

Brukar ni bråka? Nej

Ringer eller SMS:ar ni mest? Bådeoch

Vad är hans/hennes finaste kroppsdel? Det mesta :)

Brukar nån av er prata i sömnen? David

Brukar nån av er snarka? David om han ligger på rygg



//S

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits