Mammas myskille

Åhh Devin var så mysig förut idag så jag började ju nästan gråta. Han var ganska gnällig på förmiddagen ett tag, men så kom han och satte sig i mitt knä och kramade mig och poff så hade han somnat där mot mitt bröst!! <3 Klockan var ju bara 10:40 men jag kunde ju inte med att väcka honom när han var så himla mysig ju, så jag flyttade upp oss i soffan och la honom på magen och sen mös vi. Älskade barn! Inte ofta nu för tiden som han somnar så, så jag vet inte vad som hände idag faktiskt. Han vaknade dock klockan 11 igen för katten kom och ville vara med och mysa.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

riktigt mysprick idag:D

Postat av: malin

Mysigt, skriver IGEN då :)

2009-01-11 @ 14:10:28
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits