Mår skit

Usch imorse vaknade jag och hade så ont i magen så jag fick gå ut och lägga mig på soffan, för att ligga på sidan gjorde saken bara värre. Var egentligen min morgon att ta Devin så jag tog upp honom, men sen gick det inte mer.. Fick springa och spy för jag mådde så jävla illa! JAG HATAR ATT SPY!
Resten av dagen har jag mest legat i sängen eller på soffan och glott.. det enda jag fått i mig är lite nyponsoppa och pyttelite avslagen cola. David fick alltså ta vård av barn idag för jag har inte kunnat röra mig.. -urk-

Det är synd om mig!

Till råga på allt så har bebisen i magen varit igång nästan hela dagen och sparkat och haft sig. Det är jättemysigt med sparkar, men kanske inte när man mår illa och har ont i magen.

Nej nu blir det snart soffan igen och sen sängen för min del.

//S

Kommentarer:
Postat av: marie

men fy gumman! nån slags magsjuka. hoppas verkligen du blir frisk fort!!

Postat av: sara

nämen ucsh är du magsjuk

2009-01-02 @ 20:31:35
URL: http://zasata.blogg.se/
Postat av: malin

Krya på dig.

2009-01-02 @ 20:42:16
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: marie

Usch o fy för att spy..

Jag spydde VARJE dag mellan vecka 6+4 o vecka 32+0

Trevligt va haha?



Vad myyysigt med sparkar, jag saknar dem o jag e sugen p en till, men inte än på ett tag..

Julian f¨r bli ett par år äldre :-)



Kram på dej

2009-01-02 @ 20:53:55
Postat av: Elin

Krya på dig

2009-01-02 @ 22:50:50
URL: http://elinnorgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits