Nova Star Shopping

Wohoo idag kom mitt paket med det som jag beställde från jamin.se!!



Blå zip-hood från Nova Star strl. 98



Byxor från Nova Star, här syns Jeans Denim Raw Light strl. 92



Byxor från Nova Star, här syns Jeans Denim Raw Red strl. 92

Jag är helnöjd faktiskt förutom att de var skitstora i storleken och att det var en liiiiten fläck på tröjan. Men det gör ingenting, bara det går bort i tvätten. Jag hade ändå tänkt att han skulle ha de här kläderna till våren/sommaren, så att de var något stora spelar inte så stor roll.. han växer ju faktiskt!

//S

Kommentarer:
Postat av: Amy

Fina...

Postat av: marie

oj dom där byxorna är ju jättedyra

2009-01-23 @ 13:17:55
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits