Oops jag råkade..

Jag och Devin hade så tråkigt här hemma förut så vi tog bussen ner till stan för att komma ut lite, inte vart ute på evigheter ju. Blir så långsamt och segt att bara dra här hemma, Devin blir ju rastlös som bara den också.. så ut bar det!
Vi kom exakt i tid till bussen kom så man slapp vänta, det var skönt det för jag hatar att vänta! Rena rama isgatan var det ute också så det var tur jag hade vagnen att hålla i annars hade jag legat där någonstans i stan platt som en pannkaka haha. Vi tog svängen förbi Lindex och där råkade jag visst snubbla över tag 3 betala för 2.



Jag borde förbjuda mig själv att gå och kolla i den ställningen överhuvudtaget för det blir ju alltid att man köper med någonting hem till Devin därifrån, men det har ju så mysiga kläder som man kan busa runt i utan att bry sig om hur skitig man blir. Verkligen bra lekkläder är det som hänger där tycker jag.. sånna där mysbyxor skulle jag också vilja ha liksom! Devin har nog haft ett par i varje storlek sen han föddes, så himla bra är de! Just nu har han väl fyra stycken i olika färger :)

Jaja, nu ska jag inte köpa något mer till honom på ett tag (tror jag) för han har så mycket kläder igen helt plöstligt. Jag beställde dock lite igår, så det får komma först.. men sen ska jag inte köpa mer.

//S

Kommentarer:
Postat av: malin

Gud vad du handlar :P

Postat av: Maria

Ja, jag älskar också lindex ta 3 betala för 2 sortiment:). Jag önskade att de där mysbrallorna fanns i stl 92 också, för de som är på avdelningen för större barn tycker jag inte ser så mysiga ut.



2009-01-21 @ 12:59:08
URL: http://selmasmamma.blogg.se/
Postat av: maja

visste ja väl att du inte kunde hålla dig... :-) eller hur dom va snygga irl??

2009-01-21 @ 13:03:40
URL: http://metrobloggen.se/elias0711
Postat av: Hanna

ååå BYXORNA har jag helt missat! supersnyggt! måste kolla om jag hittar byxorna!

2009-01-21 @ 18:21:31
URL: http://elliotochmamma.blogg.se/
Postat av: marie

fina:)

2009-01-22 @ 14:38:59
URL: http://sezzan85.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits